converse one star bestellen

Upcoming mother of all image editors
Post Reply
Jilkelenten

converse one star bestellen

Post by Jilkelenten »

Converse's CONS-afdruk is het aansluiten van pro-skater Alexis Sablone met haar eigen One Star Pro. Dit zijn echter niet zomaar skate-ready, Alexis-branded One Stars. In plaats daarvan zijn de kicks aangepast om te voldoen aan Sablone's eigen specificaties. 'Eerst wilde ik een stuk rubber toevoegen aan de teenvamp', zegt Sablone. 'Als ik met mijn board tik, vind ik het laatste dat het board aanraakt van rubber. Dat rubber verbetert de grip en helpt de schoen ook langer mee te gaan - ik heb de neiging om vrij snel door schoenen te blazen. Met dat in gedachten action het CONS-team precies dat, en ging zelfs de converse one star bestellen nederland extra afstand door het dubbel gestikte versterking toe te voegen naar de eyestay van het geliefde silhouet. Wat betreft de kleurstelling, een schoon sense of humor suède bovenwerk met gouden ster-branding, goudfolie-insignes en blauwe voering. Maar het beste van alles? De switches komen in unisex-maat.

Converse's Pro Leather debuteerde in 1976 en was de eerste volnerf lederen hoepelschoen van het merk met het Star Chevron-logo. Een silhouet heeft de afgelopen jaren een aantal heruitgaven gehad en deze nieuwste versie komt in het strak, steek-voor-steek wit bovenwerk uit een archiefstuk uit 1977. De sneaker heeft vier verschillende kleurstellingen - geel, rood, wit en zwart - op een iconische sterlogo van een merk op de zijkanten, evenals accenten op de tong en het hiellipje van de schoen. converse jack purcell online sale Verfraaid naast het pictogram luidt "Pro Leather" in goud, wat de minimale esthetiek van het silhouet completeert. Voor een meer gedetailleerde kijk op alle 4 de versies, blader u door het lookbook hierboven met Paloma Elsesser en Natasha Cloud.

Als onderdeel van Converse's zesde jaarlijkse Pride-collectie heeft de sneakergigant de handen ineen geslagen met de baanbrekende creatieveling Alexis Sablone om een Jack Purcell Pro-silhouet op te frissen. Eenvoudigweg "Pride" genoemd, is het de eerste performance-sneaker die LGBTQIA+-stemmen eert en verdedigt, terwijl functionaliteit in gedachten. Sablone, een professionele skateboarder die zichzelf trots identificeert als LGBTQIA+, maakte de switches om prestaties te combineren met subtiliteiten in een ontwerp, en creëerde zo een draagbaar eerbetoon aan de queer-gemeenschap. converse pro leather online store Het hele silhouet is emblematisch voor de LGBTQIA+-gemeenschap, gezien een witte leer met rubberen achterkant in reliëf met een all-over Lambda-patroon - een knipoog naar de jaren 70 toen LGBTQIA+-personen het symbool gebruikten omkring hun queerness te signaleren.

Post Reply